SolarWinds საშუალებას გაძლევთ, გააერთიანოთ IT ინფრასტრუქტურის მონიტორინგის ყველა კომპონენტი (ქოლგისებრი მეთოდით) ერთიანი პლატფორმის ფარგლებში (Network Management, Systems Management, Database, IT-security, DevOps, IT-support) - ყველაფერი ერთ პლატფორმაში.
გადაწყვეტილება ეფექტურია ნებისმიერი IT ინფრასტრუქტურისათვის (ლოკალური, ლოკალური რამდენიმე ტექნიკური პლატფორმით, ღრუბლოვანი, ჰიბრიდული).
გადაწყვეტილება გათვლილია სხვადასხვა ვენდორის აპარატურის, სისტემებისა და სერვისების მონიტორინგზე.
გადაწყვეტილება საშუალებას გაძლევთ, განახორციელოთ დისტანციური პლატფორმების მონიტორინგი მონაცემთა გადაცემის არხებზე მინიმალური დატვირთვის ხარჯზე, წარმადობის დაკარგვის გარეშე.
SolarWinds გადაწყვეტილების მთავარი უპირატესობაა:
IT ინფრასტრუქტურის ყველა კომპონენტის მონიტორინგის, ანალიზის, მართვისა და პრობლემების მოგვარების ერთიანი კონსოლი;
- კონსოლსა და მონიტორინგის კომპონენტებთან წვდომის ცვლადი მოდელი;
- მულტივენდორული მხარდაჭერა (ქსელისათვის, სერვერული მოწყობილობებისათვის, მონაცემთა შენახვის სისტემებისათვის, ვირტუალიზაციის პლატფორმებისათვის);
- Ticketing სისტემების ინტეგრაცია;
- მოდულის პლატფორმა (ქსელი, სერვერის სისტემები, აპარატურა, მონაცემთა ბაზები, ინფორმაციული უსაფრთხოება, მონაცემთა შენახვისა და დამუშავების სისტემები).
კომპლექსური პროექტის გაფართოებისა და შექმნის ძირითადი თეზისები :
- მონიტორინგის ერთიანი სისტემის ფარგლებში, IT ინფრასტრუქტურასთან დაკავშირებული მოვლენებისა და მდგომარეობის ინფორმაციის კორელაცია - რაც უფრო მეტი IT ინფრასტრუქტურის კომპონენტი დაიფარება მონიტორინგის სისტემით, მით მეტი ინფორმაცია გვექნება ინციდენტის ადგილის, მიზეზის, დროისა და აგრეთვე მისი აღმოფხვრის გზების შესახებ!
- ინციდენტებზე მონიტორინგისა და მათზე რეაგირების ავტომატიზაცია - თითოეული ობიექტისა თუ სისტემისთვის ინდივიდუალური შაბლონის შექმნა ხორციელდება ინციდენტებზე ინდივიდუალური რეაგირებითა და მიზნობრივი შეტყობინებით, როგორც ხელმძღვანელობასთან, ასევე - მომსახურე პერსონალთან. სისტემა არ იძლევა ინციდენტის შესახებ ინფორმაციის წაშლის შესაძლებლობას, რაც, თავის მხრივ, ხელს უშლის პრობლემის დაფარვას.
- მთელი IT ინფრასტრუქტურის მდგომარეობის პროგნოზირება სტატისტიკურ მონაცემებზე დაყრდნობით (IT ინფრასტუქტურაში არსებული ყველა ფიზიკური რესურსის გამოყენების რეალური სურათი, რესურსების ფიზიკური მდგომარეობა)
გადაწყვეტილება საშუალებას იძლევა, რეალურად დავინახოთ IT ინფრასტრუქტურის მდგომარეობა და გავიგოთ რომელი რესურსები როგორ გამოიყენება, რა არის არასაკმარისი, სად არის საჭირო გაფართოება.
გადაწყვეტილება დაგვეხმარება საოპერაციო ხარჯების ოპტიმიზაციაში, IT ინფრასტრუქტურის ცალკეული კომპონენტების სხვადასხვაგვარი მონიტორინგის სისტემებისა და კონტროლის შენარჩუნების ხარჯზე.
ნებისმიერი პრობლემა ვლინდება და დგინდება ზუსტად იქ, სადაც ის წარმოიშვა.
სისტემა ოპერატორს ანიშნებს პრობლემის წარმოშობის ადგილს (კამერა, ქსელური მოწყობილობა, სერვერი, მონაცემთა ბაზა).
ოპერატორი ხვდება, ვინ უნდა მოახდინოს რეაგირება და ვინ უნდა აიღოს პრობლემის აღმოფხვრაზე პასუხისმგებლობა.
სისტემა აფიქსირებს პრობლემის წარმოშობის ზუსტ დროს.
სისტემა აფიქსირებს პრობლემის აღმოფხვრის ზუსტ დროს.
სისტემა აფიქსირებს პრობლემის აღმომფხვრელს (კამერა, სერვერი, ქსელი, მონაცემთა ბაზა), რამდენად ხარისხიანად მოხდა პრობლემის აღმოფხვრა და რა გაკეთდა კონკრეტულად.
შეუძლებელია მონაცემების წაშლა, ინციდენტის დამალვა ინჟინერის ან ცალკეული განყოფილების/დეპარტამენტის ხელმძღვანელის დონეზეც კი.
სისტემა იძლევა ნებისმიერი დონის რეპორტის მიღების საშუალებას (კონკრეტული მოწყობილობის მუშაობა, სისტემის/სერვერის მუშაობა, IT ინფრასტრუქტურის მუშაობა) დროის ნებისმიერ მონაკვეთში (საათი, დღე, კვირა, თვე, წელი).
რთული IT ინფრასტრუქტურის მქონე მომხმარებლებმა აუცილებლად უნდა გამოიყენონ კომპლექსური სისტემა, რომელიც შეიცავს კომპონენტებს ქსელური მოწყობილობების, აპლიკაციებისა და სერვერების, მონაცემთა შენახვის სისტემების, ვირტუალიზაციის პლატფორმების, მონაცემთა ბაზების ანალიზის მონიტორინგისათვის.