ელექტრონული დოკუმენტების არქივაცია — ეს არის ელექტრონული ფორმით დოკუმენტების შენახვის სისტემა, რომელიც უზრუნველყოფს:
- დოკუმენტების ცენტრალიზებულ და საიმედო დამუშავებას და შენახვას დოკუმენტაციის სასიცოცხლო ციკლის ყველა ეტაპზე;
- კონფიდენციალურობა და წვდომის უფლებების შეზღუდვა;
- დოკუმენტის გამოყენების ისტორიის თვალყური;
- ძებნის სიჩქარე და მოხერხებულობა.
ელექტრონული არქივის სისტემა:
- დოკუმენტების შეყვანა საცალოდ და ნაკადით. დოკუმენტების და მონაცემების სკანირება, არაფორმალური და არასტრუქტურული დოკუმენტების აღმოჩენა, დამოწმება და დამატება მონაცემთა ბაზის არქივში;
- დოკუმენტის ძებნისა და ნახვის მოდული; კონტექსტური ძიება, დოკუმენტის დეტალებით და კომბინირებული კრიტერიუმებით ძებნა ;
- მოთხოვნის გადამამუშავებელი მოდული; ელექტრონულ არქივში დოკუმენტთან დაკავშირებული ინფორმაციის ძიება.
ციფრული არქივის შექმნა
- კლიენტის დოსიე;
- ცოდნის ბაზა;
- პერსონალური ფაილი;
- პირველადი საბუღალტრო დოკუმენტაცია;
- პერსონალის ჩანაწერები;
- ობიექტის ქონება;
- სამართლებრივი დოკუმენტები;
- მედია დოკუმენტები;
- კორპორატიული არქივი დფოკუმენტთა საერთო საცავი საწარმოს მასშტაბით);
- მარეგულირებელი, ტექნიკური, საპროექტო და კონსტრუქციული დოკუმენტაცია.