მართვის სისტემების დაეხმარება ადმინისტრატორებს ყველა IT სისტემის და სერვერის მონიტორინგში, რომ ჩაერთონ მათ მომსახურებასა და კონფიგურაციაში.
ამავე სფეროშია განთავსებული მართვის ინციდენტის ამოცანები, მომხმარებლის მოთხოვნის დამუშავება და ხელმისაწვდომობა.
მართვის საუკეთესო პრაქტიკა აღწერილია ITIL სახელმძღვანელოებში.
- IT მომსახურების ავტომატიზირებული მართვა, Service Desk
- ბიზნესის უწყვეტობა, DRP გეგმები, სარეზერვო კოპირება.
- მონიტორინგის ხელმისაწვდომობა და შესრულება, ქსელის ინფრასტრუქტურის ელემენტები, პროგრამები, კონფიგურაციის მართვა.