დასაქმებულთა სამუშაო საათების აღრიცხვის პროგრამა
კომპანია Noventiq Georgia გთავაზობთ აპლიკაციას, რომელიც უზრუნველყოფს დასაქმებულთა სამუშაო საათების აღრიცხვას.
პროგრამული უზრუნველყოფის მიზანია შეიქმნას დასაქმებულთა სამუშაო დროის აღრიცხვის ერთიანი სისტემა, რომელიც დააკმაყოფილებს საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიებიდან დევნილთა, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის მინისტრის ბრძანებას (#01-15/ნ)
პროგრამული უზრუნველყოფის უპირატესობები
სამუშაო დროის აღრიცხვის პროგრამული უზრუნველყოფა ორგანიზაციას აძლევს შესაძლებლობას:
– აღრიცხოს თანამშრომლების სამუშაო საათები;
– On-line რეჟიმში საათობრივი აღრიცხვა. ინტეგრაცია სხვადასხვა სისტემებთან;
– თანამშრომლებს საშუალება აქვთ აკონტროლონ პირადი სამუშაო საათები. სტრუქტურული ქვედანაყოფების ხელმძღვანელებს შესაძლებლობა აქვთ აკონტროლონ დაქვემდებარებული პირების სამუშაო საათები;
– შეტყობინებების დაგზავნა სამუშაო პროცესის შესაბამისად;
– ყველა ჩართულ მხარეს ელ.ფოსტით, სმს შეტყობინებით ეცნობება მოთხოვნის (ზეგანაკვეთური, გასაჩივრება და სხვა) დამტკიცებისა თუ ცვლილების შესახებ;
– მარტივი ანგარიშგება;
– მარტივი და კომპანიის მოთხოვნებზე მორგებული ანგარიშების წარმოება;
– მონაცემთა გამარტივებული ექსპორტი;
– ინფორმაციის ექსპორტი Excel, PDF ფორმატებში.
ძირითადი ფუნქციონალი
– მოქნილი ინტერფეისი;
– პირადი სივრცე (თანამშრომლები, სტრუქტურული ქვედანაყოფი);
– თვის დახურვა, თვის გახსნა;
– ზეგანაკვეთური საათების კონტროლი;
– ზეგანაკვეთური საათების მოთხოვნის საშუალება;
– დაგვიანების/ადრე წასვლის კონტროლი;
– თანამშრომლებისთვის ინფორმაციის გაცნობა;
– უფლებების მართვა;
– ანგარიშგება.
დამატებითი ფუნქციონალი
– კომპანიის ორგანიზაციული სტრუქტურის ჩაშენება სისტემაში;
– კომენტარის შეტანა / გაუქმება, გასაჩივრება;
– ბრენდირება;
– ანგარიშგების მოდულის მორგება კომპანიის მოთხოვნების შესაბამისად.
ინტეგრაცია კომპანიაში არსებულ სისტემებთან
კომპანიის მოთხოვნიდან გამომდინარე სისტემის ინტეგრაცია შესაძლებელია:
– დაშვების სისტემებთან (Access Control)
– HR სისტემებთან
– ERP სისტემებთან
– კომპანიაში არსებულ სხვა სისტემებთან
დაგვიკავშირდით